راهکارهای لاغر شدن

راهکارهای لاغر شدن

راهکارهای لاغر شدن

راهکارهای لاغر شدن: بسیاری از کسانی که می خواهند وزن خودشان را به عددی که در نظر دارند برسانند، رژیم های سخت غذایی و ورزش های طاقت فرسایی را در پیش می گیرند. اما در موارد بسیاری مشاهده می شود که بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی، دور این آرزویشان را خط قرمزی کشیده و با رویاهایشان خداحافظی می کنند. کارشناسان به کسانی که می خواهند وزن کم کنند توصیه می کنند که بهتر است به جای انجام دادن اقدامات شدید ولی خسته کننده و کوتاه مدت، راهکارهای ساده، موثر و طولانی مدت را انجام دهند.
چند توصیه برای لاغر شدن:
۱-خوردن ۲ عدد سیب صبح ناشتا یا(انگور:ساعت ۸ صبح ۱۰۰ گرم ۱۰ صبح ۱۰۰ گرم ۱۲ ظهر ۱۰۰ گرم)۲-دو قاشق غذاخوری سرکه سیب خالص + یک قاشق غذاخوری عسل خوب + یک لیوان آب باهم حل کرده صبح ناشتا کم کم میل شود.

2-غذاهایی که دارای پروتئین هستند با غذاهایی که دارای نشاسته هستند سازگار نیستند و مصرف نکنید.

۳-یک عدد لیموترش تازه را آب گرفته + یک قاشق غذاخوری عسل خالص + یک لیوان آب باهم حل کرده صبح ناشتا میل شود.

۴-همیشه ۳۰ دقیقه قبل از نهار سالاد همراه با لیموترش و روغن زیتون میل شود.

۵-همیشه همراه غذا سبزیجات تازه میل نمائید.

۶-ویتامینهای طبیعی گروه ب در میزان سوخت وساز بدن (متابولیسم) موثر است.

۷-اگر تیروئید کم کار دارید از زیره سیاه به صورت دم کرده یا عرق آن ۳۰ دقیقه قبل از غذا میل نمائید.

۸-جلوگیری از یبوست نمائید و هر روز صبح دوش بگیرید.

۹-وسط غذا آب نخورید و غذا را آهسته و هر لقمه را ۴۰ با بجوید.

10-برنامه غذایی روزانه شما باید از ۲۵۰۰ کالری کمتر باشد.

11-هر روز به مدت ۴۵ تا ۶۰ دقیقه ورزش کنید طوری که بدن عرق کند.

12-غذایی که به بدن داده میشود و انرژی که مصرف میشود باید در تعادل باشد.

13-از پرخوری پرهیز کنید و غذاهایی که باهم سازگار نیستند مصرف نکنید.

منبع: سایت دکتر زیبا، http://drziba.com/recommended-for-weight-loss/

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو کنید...